Monday, February 14, 2011

hanya Tuhan yang tahu


Kupendamkan perasaan ini
Kurahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati
Kupohonkan petunjuk Illahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati
Oh Tuhanku berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi resahnya hati ini
Mendambakan kasih insan yang kusayang
Di hati ini hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini aku rindu padamu
Tulus sanubari menantikan hadirmu
Hanyalah kau lelaki gadis pilihanku
Kerana batasan waktu
Adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
Insan yang berkasih

dedicated for my secret crush_mS
hanya tuhan yang tahu
macam mana perasaan saya terhadap dia
orang kata,best kalau mencintai dalam diam
sebab orang yg kita suka takkan tau dan kita pun takkan terima risiko ditolak
tapi bagi saya pulak,amat sakit mencintai dalam diam
ye la..
kita just dapat tgk je dia..
rindu diam diam
tengok dari jauh..macam pengintip
ye la biar orang len cakap macam stalker
janji hati bahagia dpt tgk dia
hakhak..kinda loser pulak mcm tu..
sakit wooo... =,=''

kadang kadang dia macam suka kita
tapi adakalanya buat mcm tak kenal
=_=''
ya Allah..tabahkanlah hati saya

dalam diam ku mencintaimu



malam tu saya stalked awak berabis (Malam Anugerah Cinta Illahi)





No comments:

Post a Comment