Sunday, February 13, 2011

gemokkk

yehuu !
hari ni hari ahad..
tapi kena gak bngun awal..
tgh2 malam abang jpp aka abg surau send msg..
berbunyik begini::

assalamualaikum,persiapan dewan esok pd pukul 9 pagi.minta suma utk dtg.

 ok itu yg first..
awal subuh bunyik lagii

maaf pembetulan esok jam 7.30

dan yg terakhir

jam 8 ya kita mula esok

astaghfirullah..mana satu ni??bingung saya bang oi..
last last saya dtg jam 8..intermediate konon.hehe
tapi aduhai..
pakcik dewan pulak belum sampai..
kalau tahu begini jadik nye,baik saya mandi slow2 je td.
takyah nak ikut perlakuan kerbau..
yg mandi ala kadar je..
eh kerbau mandi ke berendam je??

dah la..tinggalkan je hal dewan dan kerusi tu..
orang nk cerita ttg gemuk ni..

punya tersentap hati saya mlm tadi bila dengar ::

eh kakak nampak berisi la berbanding sem 1 hari tu..
<!!!!!!!!!!>
ya Allah..rase kne siat2 je tau..
rupa2 nya ramai yg cakap saya makin berisi!
huhu..tp memang pun kan..
wahai cik anim..terimalah hakikat ye
yg anda tu tembam dah..
kalau berlari,mesti pipi naik turun naik turun,,
macam bantal dunlop dah..
kelmarin di library,,org dok panggil saya
hai bulat~
sshoott! tersentap mak,nyah~

bererti..
saya ni memang berisi dan dalam erti kata kasar
suda GEMUK !!
ayoyo..
macam mana ni..
terpaksa la cuti yg indah pada bulan mei ni diganti dgn
sesi menguruskan badan

<sigh>

saya terpaksa guna baju hitam untuk menampakkan effek kurus~



maaf..teda kaitan..saja je nak letak =p



No comments:

Post a Comment