Sunday, February 27, 2011

aku frust tau...



hekhek..
before apa apa..aku nak senyum dulu..tarik nafas dalam2
nanti tak pasal2 kecundang lagi d lappy neh

okok..
dlm entri lepas lepas aku ada citer ttg heartrobe aku nih...
punya smpai syurga keempat aku suka kat dia..tangkap cintun konon...
hari2 dok ingat kat dia..
balik2 tgk number dia dlm hp tp cuakkkkkkk..tak berani nk send msg..
yo laa..nanti kedapatan la aku nih tersua sua kat dia..
wooooooooooooooo....
mana bleh aku letak maruah aku kat atas lantai mozek neh..
kang kne pijak semut..tak ke haru aku..
jadik aku amik keputusan nk sembunyi konon..
perasaan aku kat dia..
hekhek..manusia paling cuakkk weii..

tp entah dimana silapnya..
aku kot..huuhuu
aku kecewa.....tahap paleolitik..
org yg aku suka tu dikhuatiri suka kat org len...
huhu..kawan aku sendiri lagi tuu..
wuawuawuawuawuawuawua!!!!!!!!!!!!!!!!!
sedih aku plus kecewa..
tapi aku tak sure lagi la samada dia ni betul2 ke suka kat perempuan tu..
ntah la...tak berani nak ambik tau..
kang kantoi tak ke naya aku..
balek ke bilik pastu aku nangis..
memang la ko ni anim...
cengenggggg..
yo laaa..fes time aku suka kat org tau..hehehe
apa aku nak buat ni???




pastu aku amik keputusan..
aku taknak minat dah kat dia.
aku try taknak usha dia lagi dah..
nanti aku kecewa menonggeng wuiiii...
takmauuuuu..sakit tau..

tp boleh ke..
boleh kot..hehe..
*tadah tangan*
ya Allah..hindari lah aku daripada memikirkan lelaki yg belum tentu milikku..yg bukan muhrimku..
amin ya rabb...

No comments:

Post a Comment