Saturday, February 12, 2011

bila hati mengepam darah dengan laju??

akhirnya saya meng-update blog setelah sekian lama tak meng-update..hekhek
bnyak kerja ba..gila gila banyak..nasib saya bukan robot..kalo tak,dah berasap asap dah saya..plus putus wayar sana sini..huhu..tapi saya manusia ! yeehuu..alhamdulillah . saya sejenis multicellular organism tp adkah saya tergolong dlm kingdom animalia ?? entah..hehe..sir madlaju lupa nak bagitau kot..psttt..saya suka sayang pakcik ni..wei wei wei..lecturer okay..hehe..best giler dia ajar.mesti senak perut saya ketawa..baru tgk muka dah terjongket urat ketawa saya..blum lagi dia start buka mulut..haha..tabik la lu cekgu! gara gara sir la saya sik sanggup nak eskep kelas..hikhik.alamak terkeluar suda bhasa ibunda saya.haha

neeno~ neeno~ neeno~ (bunyik ambulans)
hati saya berbunga bunga cinta..hakhak..tapi tak lama..perlu muhasabah diri yekk..
ye la..dia taktau pun saya suka dia..konon2 mcm cinta dalam hati la ni..ala ala lagu ungu tu ba..yepp yepp yepp saya suka cinta sayang rindu kat dia ni sejak masuk tahun kedua matrik..dulu tak endah pun dgn kehadiran dia..tp sekarang..........(sila sambung ayat saya)..tapi tapi tapi..saya mesti..eh mesti ke..kalo tak nak,boleh ke..huhu..try nak lupakan dia..ye la..mcm takde harapan la.gi pun tgl 2 bulan je lagi saya di bumi Allah yg indah ni..pastu tak jumpa dah..biar lah telan rasa sakit sekarang dari merana di kemudian hari..

tapi tapi..dapat ka???hhuhu..macam tak..tiap kali nmpak ja muka dia,mesti hormon apa ntah merasyuk diri..terus hati pun semakin ghairah mengepam darah...aigoo bak kata ahjumma korea..terus dup dap dup dap..mulut plak takleh kontrol nak senyum..sampai ke telinga macam tak betul je..ayoyo bak kata rani mukherjee..tangan pulak ibarat orang parkinson..hukhuk..unicellular organism mana la yg suda menular dalam diri ini..tau! tau! kesenian cinta yg membara pakcik aizamin cakap..waawaawaa..pensyarah dinamika tu cik anim farahin..simbol seksi kml dia gelar diri sendiri..aduii..

mcm mana ni?mcm mana ni? dah la sekarang macam tau je budak tu saya suka kat dia..kalo dulu dia senyum tgk saya,sekarang dia tgk tmpat lain pulak kalo terserempak mata..eh betul ka ayat saya tu cekgu?
huhu..nampaknya makin dingin ba dia sama saya..huhu..taksuka la macam ni..terpaksa la saya beusaha sedaya mungkin untuk tidak terserempak ma dia lagi..ya la..rela lagi tak tgk muka dia daripada dia tgk saya dgn dingin,,maaf saya bukan ikan yg hndak di dingin beku ya..

tengok..hujan dah di luar..sama macam perasaan saya gak..cewahh..bila masa saya tau mengarang ayat2 begini..hehe..takpe la..kalau ada jodoh,tak kemana..tapi kalau betul2 takde,saya redha dgn ketentuan illahi..

apa apa pun..cinta la Allah terlebih dahulu sebelum mencintai hamba-Nya..sekian dari saya

2 comments: