Saturday, January 14, 2012

si dia yang sudah pergi

Assalamualaikum..
Lamanya dah tak update kan.sibuk sangat dengan study week dan minggu peperiksaan.alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar.ceh,konon lah..pasni da start cuti..hurmm,time mula cuti beginilah tiba tiba teringat dengan si dia yang bernama AA..kerana dulu,time hendak cuti macam ni la kami berkenalan..hmm takde jodoh kan,,tak sampai setahun kami da takde contact masing2..memang kami bukan la couple..tapi.haha,biarlah rahsia.alhamdulillah dlm tempoh beberapa minggu ni,usaha untuk lupakan dia dari ingatan mula berhasil..

Actually memang lah sangat susah nak lupakan dia..sangat2 susah.tapi banyak kali berdoa,jika dia bukan jodoh saya buat masa ni, bawalah dia pergi dari hati saya buat sementara supaya saya dapat tumpukan perhatian untuk perkara lain..sekarang,saya takde da view fb dia..sebab kalau saya view,mungkin airmata akan menitik..teringat dia kembali..kadang2 nak jugak tau,apa khabar dia,sihat ke tak,study elok ke..apa khabar family dia..semua sy nak tau..tapi,saya gagahkan diri agar tdak menjenguk lagi ke kehidupan dia..chewahh,bukan main ayat ko kan anim..haha..

Kire agak trauma jugak la..facebook dia takde lagi dah..kawan dia yg slalu komen dan mention nama dia pun saya tak bukak lagi da..gambar dia yg saya ada pun simpan dlm hidden file supaya tak nmpak dimata saya.aduhh pathetic giler kan..haiesh itu satu usaha namanye,,ahaks! Even mesej dia dlm hp pun tak sentuh lagi..asal ade je org yg same nama dgn dia,aduhai! Hati rasa nak pecah..amboi,,hyperbola sungguh! Haha..
Apa2 pun,saya tetap doakan dia agar selamat di dunia dan d akhirat kelak..bukan salah dia lepaskan saya..tapi mungkin saya yg tak cukup layak untuk dia..amboi ayattt...semoga nanti dia jumpa perempuan yang baik dan sesuai untuk dia..tentang saya,haiii nasiblah..tunggu mak abah je la carikan suami..haha.gatal kan..umur baru nak masuk 21 ada hati nak kahwin,.,nak masak kari pun terkial kial lagi..sebut tentang memasak,sy mula belajar masak kerana dia..secara serius..nampak usaha di situ?? Haha..sy pun dah start nak drive secara serius sbb dulu dia prnah gurau,kalau dia sakit,siapa nak tolong drive kalau bukan saya,,,eypppppp..itu mainan sahaja,,,biarlah semuanya menjadi hanya kenangan..dan takkan jadi kenyataan..bak kata erra fazira,impian tinggal harapan..haha

Duhai awak yang bernama AA..semoga sentiasa sihat disamping keluarga dan rakan2 serta org baru..semoga menjadi anak yang soleh dan insyaAllah sepuluh tahun akan datang pulak,suami yang baik dan bertanggungjawab..amin ya rabbal alamin,, :’)

Wassalam

6 comments:

  1. wah piluk ati kmk bca nim ehhh. be strong okay! :)

    ReplyDelete
  2. hehe..kenangan jak lagik tinggal dea vella..thanks anyway! ;)

    ReplyDelete
  3. SERIOUS TOUCHING GILERRR...NAK NANGIS LA WEYH..HAHA3

    ReplyDelete
  4. cakap touching.sedih bagai..tapi ketawa..sengal ahh..hahahhaha

    ReplyDelete
  5. Tiada siapa yang tahu akan isi hati.. perancangan Allah itu amat hebat... untuk insan yg bergelar adik.. :')

    ReplyDelete