Saturday, January 28, 2012

randomly update in midnite yaww ;p

assalamualaikum.

teehee...tiba2 je rasa nk update sedangkan malas actually..suka suki nak tengok blog ni berisi..ahahaha
sedangkan sekarang ni saya tgh sibuk bertweet dengan darlings2 sekolah dulu..hehe..nak tau,,hari tu 3 hari berturut2 saya balik lewat tau.hampir tengah malam..eleh cakap je la da tgh malam..jam 12 lebih mcm tu..tgh malam la kan sayang..hehe...sebab saya hang out dengan kawan2 tersayang..nanti saya share kat entry baru tentang events yang beberapa hari tu.(bajet ade orang nak bace lettew).haha

a ahh!! saya da ade twitter accout..actually lama da..tapi asyik2 lupa password dan username..padan la kan..umur pon da semkain meningkat..teehee..excuse meeee...saya masih jiwa remaja okay! ;P naahh ni dia. @animFarahin....hahahha..tapi kannnn, twitter lagi best tau...senang saya nak cakap tentang apa2 je...haha...sebabbbbbbbbb,mami saya dia da subscribe saya dan adik2 punye status kat facebook jadi macam tak private lagi la nak update status or nak keji or nak gosip apa2..hahahahaa...kantoi la kan.haha..lagi satu,bbm list saya pun takde ayah punye bbpin..ahhahha...nanti kne skodeng tau...aiyoyo...

hmm tak lama lagi result nak kne release..err actually kan, saya taktau pun bila result nak kne release...saya tunggu je la..doa2 je la result nanti setimpal dengan usaha saya selama 4 bulan ni...huhu..dalam 4 bulan tu pun ada perkara manis dan pahit yang berlaku..hehe,redha je la kan...perkara yang lepas tak usah la nak dikenang balik..orang da taknak kat saya..well,life must go on kan ..hehe..#walaupun hati maseh mengharap..hahaha...takla,gurau je..

ermm...sekarang kuching selalu hujan..dan saya,,mula start cuti hari tu,dah dua kali dah demam ...teehee..entah lah,sejak belakangan ni(wow skema) selalu je jatuh sakit...dugaan dan ujian kan..sakit itu penhapus dosa kecil...mudah mudahan..

*ok la nak mengorak langkah dah
*ada kawan matrik gila talak la=.=''
*AA enjoy ur holiday
*wassalam
*semoga kita semua sentiasa dekat dengan Allah ;)

1 comment:

  1. Harrah's Reno, Nevada - DrmCD
    Harrah's Reno is one of 속초 출장마사지 the largest, most luxurious 남원 출장샵 hotels 안성 출장마사지 in the United States. This hotel also offers 부산광역 출장샵 a state-of-the-art 속초 출장안마 dining experience and

    ReplyDelete