Saturday, July 9, 2011

Day 2 :Meaning behind your blog name

Assalamualaikum..
yeay! *tepuk tgn smpai lompat itik*
Hari kedua suda...eh apa cabaran hari kedua ya..ehh mcm bukan cabaran je..considered task la ya..ok task for second day is the meaning behind your blog..ok its mine.chey..
ok seriuss..title blog saya adalah..seperti di atas.."I AM ANIM FARAHIN" ..dan pada masa yang sama bermaksud saya adalah anim farahin... 


saya memilih untuk menamakan blog saya dgn nama "i am anim farahin" kerana :-

  • anim farahin adalah nama saya ..anim is nama panggilan and farahin is my ic name
  • i am.....saya adalah anim farahin...bererti saya bebas untuk menyuarakan pendapat saya. di samping itu, blog ini mostly berkisarkan kehidupan seharian saya dan apa yg terjadi di sekeliling saya..
  • in sum, this blog adalah kepunyaan saya dan saya bebas mengekspresikan segala kandungan dalam blog ini mengikut kehendak saya,pendek kata,u have no right to condemn me based on my writing.lol
ok siap suda! give me four dear!! ^__^


1 comment:

  1. Hye, tumpang lalu kejap ye. Nk tumpang promote this blog. http://hijab-intrend.blogspot.com/
    or boleh add kami di facebook -hijab intrend blogspot-

    Kami ada menyediakan shawls yg superb cantik! The latest is kami ada custom made shawls yg mmg kami sendiri reka. Semua cntik dan berkualiti tinggi ! (; thanks

    ReplyDelete