Friday, July 8, 2011

Day 1: Introduce, recent picture of yourself, 15 interesting facts

Assalamualaikum.
Bermula lah hari pertama cabaran ini <sigh>
Haha..perjuangan harus dimulakan sekarang..lol

ok i kne buat..eh buat ke..ohh whateverrrr..i kne introduce myself,then letak my recent picture and 15 interesting facts,,well,when it comes to me,i know,there will be no,absolutely NO NO interesting facts ..but,PELIK facts kompem ada..ok finish with dem little oww did i say little??actually BIG and biggg 'ngerepak' things.. ;p

ok jom,my name is Nurfarahin binti Mohd Irwan Manggoi..yah,i know,it sounds classic aite..huh..but i like,bcoz it got alphabet F inside my name.hee..but my family called me anim instead of farahin or farah or whatsoeverr...saya Islam and proud to be Muslim...lahir di hospital sarikei,on 9th may 1991..second daughter in family and now live in kuching with family....

my recent pic that is not so recent

*saya amik pic ni beberapa days oww weeks maybe..sorry
**amik kat depan rumah before nak g tgk wayang..
***yeah i love my bawal tudung bcoz it is very senang nak atur n tdak bnyak ragam..bkn mcm shawl =.=

15 interesting facts

  1. nama saya nurfarahin tapi orang panggil ANIM..tiada kaitan dgn nama sebenar kan..hee
  2. saya lahir di Sarikei,kampung di Bintangor,tinggal di Bau,Sebuyau dan Kuching..pendek kata,saya nomad.lol
  3. saya tdak suka binatang berkaki banyak contohnya lipas dan ulat yg banyak kaki..berbulu pun saya geli =.=
  4. akan bersin whenever its too cold or too warm..=.=''
  5. lebih selesa berdiam diri ketika orang ramai bercakap itu ini
  6. mudah menangis walaupun  hanya seekor cicak yg mati..demyu
  7. boleh tidur selama satu hari direct kalau suasana amat pleasant
  8. suka kumpul teddy bear dan mcm2 stuffed dolls yg dlm bentuk haiwan..
  9. not really a choc and cake lover
  10. i hate and do not eat samboi...euwwww
  11. my shoe size is 5..same with my younger sister yg umur dia sekarang 14 while me,20..ok im retarded!
  12. saya ulat buku ! ok fine,saya nerd yg guna cermin mata tebal itu..
  13. tidak suka tengok cerita yg sama berulangkali..sekali pun cukup dah..sama juga dgn novel..
  14. cepat jatuh cinta dgn guy yg chinese look and mata sepet! sot
  15. i am so-called cinderella at home by my younger brother...IDK why!!
okay tamat! hee..habis dah day 1...^^
wassalam

No comments:

Post a Comment