Tuesday, May 17, 2011

saya mendambakan kehadiran beliau

Assalamualaikum..

saya nak ada seorang abang..siyes saya amat jeles dengan kawan kawan yang ada abang. tapi ye lah,takde rezeki..saya cuma ada seorang kakak yang beza 3 tahun dari saya,dan saya ada 2 adik perempuan yang masing2 beza 2 tahun dan 6 tahun dari saya..okay sguh kofius kan..kakak saya 23 tahun,adik saya 18 tahun dan 14 tahun..eh takda lelaki ka adik beradik saya?? adaaa..kembar lagi tuu..masing2 umur 10 tahun sekarang..berbalik kepada cerita abang.ya,saya tiada abang..huhu =( ..apa bleh buat kan..

sebenarnya saya sangat ingin ada seorang abang..bila sedih,abang akan ada untuk menghiburkan saya.bila saya menangis,abang akan pujuk.bila takde duit,boleh minta kat abang.okey ini gurauan,tapi kalo betul pun apa salahnya..bila saya buat salah,abang boleh tolong tegur..bila saya kena buli atau kena ganggu,abang boleh protect..ohh indahnya dunia kalau ada abang..bila birthday,saya boleh paw abang hadiah besau besau..yeeee

cerita tentang abang,ya..saya ada abang angkat..time sekolah dulu la..dia senior saya.saya umur form one dan dia form five..dia sangat baik..sekarang dia di jordan,belajar medik..tp sekarang jarang dah kontek,sebab masing2 busy kan.dia pun nak jadi doktor dah sekarang..dan saya masih dsini...hehe..setiap kali dia balik dari jordan,mesti ada buah tangan dia bawak..oh baiknya..saya berdoa agar dia sentiasa berjaya d dunia dan akhirat..

uwaaaaa....saya nak ada abang..cheyyy..belum habis lagi pasal abang..ya la.time kecik2 dulu saya sangat jeles bila kawan2 bawak abang datang umah time birthday party..ohh manisnya anak gadis dtemani oleh abangnya kemana mana..mungkin bagi sesetengah orang,mengatakan bila ada bang,hidup akan terkongkong.ya la,mana2 pergi pun abang nak amik tau..saya tak rasa begitu pun.hepy ada la, sebab ada orang care kat kita..dan mesti orang akan cakap,ko takde abang senang ah ko cakap gitu..okay mari kita tengok dari sudut positif,bila ada abang yang mengongkong,secara tak langsung kita akan terhindar dari perkara yang boleh merosakkan diri kita sendiri..betul kan..so,thinks positive =)

ohh apa apa pun,saya tetap takkan dapat abang..hehe..sebab ibu tak lahirkan seorang abang untuk saya..hihihi..tapi saya tetap bersyukur..oleh itu....saya tetap nak ada kasih sayang seorang abang.okey tak membantu =( .haha,bukan abang yg dapat panggilan dari suami tau...wuuuuuu ;-)

sekian terima kasih.. **telefon umah bersamamu,nak cari abang...


ini adik kembar lelaki saya ^^

No comments:

Post a Comment