Thursday, May 19, 2011

Saya bukan gadis pilihan

Assalamualaikum

'Hai,nama saya anim,selamat berkenalan **buat muka peramah-sampai-ko-rasa-nak-lempang**

okay,di luar saya memang seorang yang peramah,hyperaktif,gila ketawa dan suka sangat senyum sana sini..jarang kot mengalirkan airmata depan public..bukan tak pernah..pernahhh..macam time pasak diri,majlis izin ilmu..gila hapa nak ketawa,mantain senyum duapulohempatjam..sah sah orang cop takder perasaan..saya ada perasaan tauuu..sensitif lagi tu..saya suka sangat ketaawa dan bermain bergurau senda dengan kawan kawan.macam tak pernah ada masalah ja..orang buat muka meluat,kita senyum balik.orang marah,senyum je..orang sindir,buat muka dekk ja..tak ambik port langsung..

Tapi.tapi.tapi..jangan fikir saya memang tak kisah dengan apa kamu kamu kamu buat kat saya..kalo orang dah pijak kepala saya *sila imagine keadaan raksasa dlm citer ultraman pijak bangunan* ..takkan kita nak biar je kan..saya macam sarang tebuann..kalau kamu kamu kamu tak kacau,dok jolok dgn benda alah nama kayu tu..takkan bagi bahaya kat orang.hah..macam tu la saya..tapi kalau ko pegi gasak jugak,gatal sangat nak cari pasal dgn saya..sila la merasa kena benci tujuh keturunan..ok saya tipu jer..haha.okay saya memang nampak ayu+murni+putih+berseri..cheyy saya tpu sahaja ya..itu iklan detergent..perilaku saya nampak ayu dan lemah lembut tapi..oh tidakkk sila jangan imagine perangai sebenar saya..hihi..

saya seorang yang kuat marah sebenarnya..dan kuat merajuk jugak..kepada sesiapa yang berminat nak berkawan dengan saya,sila fikir dua kali ya.saya juga bermulut laser.sila sindir saya dan saya akan hantui hidup anda selamanya..oleh itu,jgn ganggu kehidupan saya jika anda taknak dihantui oleh saya..haha..saya memang kuat cari gaduh...tapi cepat cool la..oh itu satu kelebihan kot..saya cepat marah tapi cepat cool down.tak pandai nak marah lama2 kecuali la saya memang terasa hati betul betul dengan kamu kamu kamu semua..ya saya suka bergaduh.tak sah kalau dalam satu hari tak bergaduh dgn sesiapa termasuk la patung pun boleh jadi teman gaduh..tapi tapi tapi saya cepat  minta maaf..saya sangat suka minta minta maaf kerana saya sedar,ajal maut ketentuan Illahi..kalau tak minta maaf awal2 nanti mati dalam keadaan berdosa..huu..tak dapat nak bayangkan mati begitu dalam keadaan bersalut dosa

selain itu,saya takpandai masak..oh mungkin kerana saya duduk asrama lima tahun dan balik ke rumah apabila cuti sahaja..time cuti pun saya tak masak kerana terlalu banyak kerja rumah di samping saya lebih suka menghabiskan masa dengan berhibernisasi sahaja..ya memang penat rasanya bila balik dari asrama,macam pikul beban seberat 500kg ..oh mungkin orang lain ok je..saya bercakap dari point of view saya.sila jangan salahkan saya..lagipun mana ada masa nak blajar masak..haha..oh itu alasan..cakap ja saya malas kan..tapi tapi sekarang saya amat risau kerana taktau memasak..bukan la tak reti terus memasak jang oii..cuma taktau masak untuk bagi orang makan sekampung..nampaknya saya bukan pilihan ibu mertua..haha

dah dah dah...nanti buka pekung di dada sendiri pulak..cuma nak bagitau yg saya ni bukan lah calon gadis pilihan mak mertua...ya la,nanti anak pun terencat sama ikut perangai mak dia yg tak berapa nak serius dlm hidup..huhu..takper takper..nanti saya belajar masak.biar kalah chef wan..huh~ lihat la 10 tahun akan datang..saya akan terpampang d dada akhbar..haha..ini angan angan saja ya..


nampak kan..mana mana nak ketawa.tak mengira tempat


eleh..perangai mcm kanak2 pon tetap gak aku ad bakat jadi mak tau.


meets my lovey dovey pinky friends
*catalyst kegilaan saya

sekian papai \^^/

No comments:

Post a Comment