Monday, March 11, 2013

Kasih Tak Kesampaian


Assalamualaikum.

hiks hai cikeboom cikebam! Hakhak..ohsem lama giler tak update blog..cengkerik pon malas dah nak singgah sbb traffic jam, terlampau banyak debu kihkih..semenjak dua menjak nih, timbul pulak rasa nak update blog, blogging bagai.ye lah housemate baru aku rajin giler blogwalking n blogging kot.oh eya! Aku dah tak tinggal kolej dah sem 3 dan 4 nih tsk tsk..tak cukup aktiviti aku buat.yo lah, dok merewang dlm bilik je, sape nak bagi aku tempat kan. Lainlah kalo aku nih anak menteri! Hahaha. Yelah,kalo MPP pun bisa bisa aja kok  dibuang kolej, apatah lagi aku insan biasa yg melukut d tepi gantang.ahh berdrama puloks -_-

oh ye, balik kepada entry tajuk.hurm sedih kot..hangpa dok kenai dak mamat nih? Ahh toksah la..meh ahkak cerita! Hurmmm kira entri kali ni bakal menyingkap apa yg tersirat di hati aku selama nih :’) lepas TERkecewa dgn AA, aku terus akrab dgn kazen bekas roommate aku time matriks dulu. Dia sangat baik! Sgt gentleman! Sgt memahami! Bila aku sedih, dia kompem ada utk aku. Bila aku ada masalah, dialah yg sentiasa akan tenangkan aku. Aku akui, kdg2 aku tak reply sms dia. Bkn sbb aku rimas, bkn sbb aku benci. Tp aku takut aku akan jd attached kat dia. Yep,aku mengaku, aku trauma! Lepas kejadian AA.. aku jadi takut nak rapat dgn sesiapa. Aku cuba sedaya upaya nak tolak insane ni dari hati aku walaupun aku tau aku takbleh nak tipu diri sendiri ;’)

setiap kali aku exam, dialah org pertama yg akan wish gudluck. Kalau aku sakit, dialah yg akan ambil berat. Kadang2 perkara yg aku lupa aku pernah bagitau dia, dia masih ingat! Sampai begitu sekali. Kenapalah aku lambat menyedari semua ini.. time cuti, dia akan dtg ke kuching, jumpa aku. Bawak aku keluar, tgk wyg,keluar mkn,jalan jalan..sungguh, aku terharu :’) namun bila masuk sem baru, aku dan dia semakin renggang..aku sibuk dgn minggu induksi dan orientasi student baru. Dia pun sibuk jugak, namun pd masa yg sama, sgt memahami kesibukan aku..

dan.....hingga ke hari ini...kami tidak lagi contact..dan aku hanya dpt tau dia jadi mpp pun dr kawan dia.hurmmm sungguh aku hanya lah org biasa,tiada tempat di hati dia. Mungkin salah aku, terlambat menyedari..yang sebenarnya aku dah jatuh hati semenjak dia dtg ke kuching, ambil aku d rumah..semenjak dia sering ambil berat trhadap aku..semenjak dia hilang tiba tiba ketika aku sudah bersama org lain..ya,kasih tak kesampaian! Kerana aku ego! Enggan mengakui perasaan yg ada di dalam hati....enggan mengakui aku tidak lagi mengganggap dia hanya teman biasa..sekali lagi, aku TERLAMBAT :’)

kepada anda : dah lama sy suka kat awk. Setelah awk dtg lps sy dibuang AA. Tp sy tau, kita takleh nak ubah takdir lagi..takleh nak patah balik..semuanya telah berlaku.awak di jalan hidup awak sendiri..dan sy masih begini..wpun sy sudah bersama org lain, sy masih takdpt lupakan awk..namun sy faham J sy tak berhak utk menagih kasih awk semula..kerana kita telah terpisah jauh :’) bodohnya sy kan, taknak bterus terang dr awal lagi..kerana takut dikecewakan lagi, sy telah TERlepas awak pergi jauhhh...dan tak mungkin akan kembali lagi :’( sy doakan awak bahagia dan Berjaya..walauapapun yg berlaku, awak sentiasa berada dlm doa sy..IAD
wasalam :’)

#kasihku tidak kesampaian
#hanya mampu mendoakan yg tbaik
#kerana kau tak mungkin lagi akan kembali kepadaku.......

1 comment:

  1. This volition do a huge departure because if you talent ideas
    that will poke at you in the correct management.

    bemused years never one of the virtually unique homemade gift ideas for your
    fellow. This coping is for bikini Top that play the External all the
    way in. These beautiful creatures at times may Hold the same characteristics
    on endowment ideas that are specific to your Spouse.
    With so practically bounteousness, where do mind for your beau is asports talent.


    My web-site; owl decor

    ReplyDelete