Monday, November 12, 2012

Aku bersahaja.kerna cintaku luar biasa


Asslaamualaikum..

at last, barulah bkesempatan nak mencoret kat sini.. terlampau banyak tugasan rasmi dan tak rasmi awal sem ni tadi yg bmula 2 bulan lepas ;) sedikit sebanyak buat aku makin melupai insan bnama AA..hukhuk..jangan fikir saya dah lupakan dia terus..hehe..tempat jatuh lagi dikenang,apatah lagi tempat hati pernah bertaut.takpe la,benda dah lepas..

akhir2 ni kerap bukak fb beliau..bukan kerana sayang,bukan lagi kerana rindu..tapi atas dasar seorang sahabat.yang ingin mengetahui keadaan seseorang yg pernah bertakhta d hati.chewah hehe..Alhamdulillah dia semakin berubah.err i mean,perubahan yg baik la kan..seringkali terbaca provokasi beliau..namun hati aku sering mentafsir yg ia sebenarnya bukan lah provokasi semata...mungkin betul dia akan bertunang.mungkin betul akan memiliki zaujah..siapa tahu kan..ermm agak beruntung wanita yg bakal mendapat beliau menjadi imam..

brrrr aku sgt sgt ingin tau..tp sape la aku kan.nak tanya bnda private macam tuh.huehue..tapi sekurang kurangnya kalau dia masih menganggap aku sahabat beliau,suatu hari kelak,aku pun nak gak hadir ke majlis beliau..hakhak..tapi aku tak sure la samada aku akan terus senyum atau menangis dalam hati..yg pasti,aku sering doakan kebahagiaan beliau..baikkan aku..cheyy haha sape la yg nak sahabat dia merana kan? think about this.

aku? masih begini..sederhana dlm memberi cinta..kerana takut jatuh dlm lubang yg sama ;) bukan aku tak sayang,bukan aku tak cinta..tp cuma aku trauma dgn kisah lepas..ayat bajet bagai..haha.

AA! semoga bahagia..jangan lupa jemput saya nanti tau! sy tunggu kad jemputan kahwin awak dan pasangan awak di depan tugu patung kucing kat jln padungan :')


No comments:

Post a Comment