Saturday, April 28, 2012

Hantu Kak Limah Balik BRC!





Assalamualaikum saudara saudari cikeboom cikeboom!

sepanjang minggu ni tadi, kolej bunga raya aka BRC ade buat open day..macam2 la aktiviti yang dibuat..aku ni penghuni kolej cempaka sebok je nak ganggu kolej orang.alaa dah name pon open day ye dakk..hohoho..antara aktiviti yang ada adalah (skem gak) battle of the band, bazaar makanan dan pakaian, hei pizza hut pon ada bukak gerai tau! iglool pon ade..gerai inai paling best aka henna...aku ade buat.cantik.tapi satu tangan je takut nanti orang fikir aku baru je bergelar raja sehari.tak ke naya...habis lari semua peminat2 i..hahahha! perasannnnn nyahhhh.. ada satu part yang kat open day paling best..iaitu RUMAH HANTU!

malam tadi aku dan housemate siap sedia dah ni, nak g brc..padahal esok nye aku ade 2 paper mid term..satu harem pun tak study lagi..alaaa aku bawak ilmu yang ade je la huhuhu..semata2 nak pegi rumah hantu kan.hohoho..naek da ni pegi blok c tempat rumah hantu tu..siap beli tiket da..rm3 do....kire mahal la jugak.wuwuwuwuwu sebab potato twister pun rm1 je harga dye..masuk rumah hantu ni kne 5 orang sekali..tapi kitorang 4 je sebab c ifa nak masuk dgn member dye...takpe ahh...jadi aku masuk dgn munira, hanisa dan azyla je..dah la semua cuak..ape pon tak bleh..haha

masuk2 je..aku dah dengar bunyi macam2..serius weyhhh,,rumah hantu ni agak lain sikit dari rumah hantu yg aku pernah pergi..SERAM! tak sampai seminit dah ade dah kak limah! giler sengal hantu ni..pergi capai2 orang! tak bleh blahh,tour guide kite cakap jgn pukul hantu! baru je nawaitu nak pukul wuwuwuwuwuwu..pastu ade langsuir...aku memang berteriak sehabis boleh la..mule2 tu teriak hanya for fun..tapi sekali masuk lorong dua,aku punye pitch kalah ning baizura kottt....aku jerit sekuat hati..sebab ade hantu takde kepala yang baru lepas eksiden dok atas kerusi roda..siap mengekori aku lagi...sengal giler!

pastu...dah masuk lorong ketiga..ntah brape banyak lorong daaa aku pun taktau..ade SUSTER NGESOT! bongok abiss...kite takleh pegang hantu tapi hantu syok2 je pegi pegang kite..siap baling kain kapan segale! aku hempuk kang..sakit jiwa do masuk rumah hantu ni!..aku dah nak nangis da sbb dy pegang aku..MAKKKKKK! aku rase mak aku kat rumah asyik tersedak je kot.huhuhu...masuk next lorong,,aku ketinggalan kat belakang! tour guide sengal tu taknak tunggu aku,dye jalan je..aku sesat la sorang2.dahla taknampak ape2..aku nampak kubur,batu nisan,hantu hantu ! berape kali aku momok dalam diri cakap yang ni manusia bukan hantu..takbleh weyhh..huhu...aku da terduduk dah kluar air mata jerit sampai keluar anak tekak..gila tol..semua hantu pegi serang aku dari semua penjuru..suster ngesot..pontianak..pocong..hantu raye ape ntah..aku nyaris nak pengsan..kalau cocok dgn jarum pun takde darah da kluar kott..

aku dah nangis2 dah jerit name semua kawan2 aku..terduduk da kat situ..pastu hantu tu cakap,,DAH DAH TAKYAH NANGIS,KITORANG MANUSIA..sengal ahhh! aku p jawab dlm ketakutan,HEY AWAK TU HANTU.JGN CAKAP DENGAN SAYE!WUWUWU..asal aku leh cakap camtu ek.haha..pastu tibe2 lampu rumah hantu kene bukak..padahal blum habis pon rumah tu kite pusing..rupe2nye gara2 aku,lampu kne bukak..hahahahahahahhahahahahaha..hantu pon da give up da..takut aku histeria kat situ jugak.padan muke ko hantu! kacau aku lagi..memang nak kne la kan..sekali kawan aku azyla sampai berdarah2 mulut..sebab dy ketap bibir kuat sangat.wuwuwuwuwu..dinding rumah hantu pun 2 kali rebah..sebab ketakutan yang maksima..semangat aku habis hilang..pucat lesi muke kluar dari situ...

kesimpulannya..walaupun anda berani tengok movie seram.tak bermakna anda berani nak masuk rumah hantu..hohoho....takpe la hantu.aku halalkan je rm3 aku tu walaupun aku takhabis pusing lagi rumah korang..korang memang TERBAIK...cuba check,mana tau ade hantu lebih..nanana padan muke KORANG! babayyyy sumerr...

wassalam ;)

4 comments:

  1. hahaha..nice entry..keep it up! bace entry awk rase nk gelak guling2..hehe =) Macam best

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahaha pengalaman bile da interpret dlm blog jadi mcm ni la gamaknye.hihi

      Delete
  2. thx, sbb bg komen pasal rumah hantu KBR...
    xpasal2 glamour...

    ReplyDelete