Monday, August 15, 2011

surat saya tgh mlm :(

assalamualaikum...
huarghh...
ya sy mengantuk tapi tetap gak saya gagahkan diri nak tulis surat utk dia..tipu la,sy tak ngantuk pun..mungkin sebab sedih sangat kot jadi susah nak ngantuk..nak menangis?tlg la..saya rasa bilik ni mcm penat dah tgk saya nangis..sudah la muka saya buruk time menangis..mulut muncung mcm itik,mata sembam macam org mati laki,suara pulak sengau macam itik..ok fine! itik lagi..maaf la itik...lau buruk semua bagi kat kau kan sobsob..tak sengaja nak buat macam mana ye dak

lately ni kte macam eh bukan macam..tapi kerap kali kot gaduh.bukan tiap hari tapi hampir setiap minit..mungkin salah dari pihak saya kot..nak kata dia yg buat hal dulu,tidak! saya kot yg mula..cakap sikit,nak merajuk,cakap tu,nak marah,cakap ni nak tacing..sepak kang...gila kot perangai saya sobsob..yupp,saya memang sensitif tahap dinosour...ntah dari dulu lagi..mungkin dia salah jumpa perempuan kot nak dbuat kwn..tuptup jumpa saya..kan dah merana dah hidup dia dpt kwn mcm sy T__T..

hari tuh gaduh sampai dua hari nangis..kalau dikumpul airmata,mungkin dah bleh jadi hujan kat labuan sana kot..salah saya..fine suma salah saya..dia busy,sy merajukk...apa bleh buat..hati wanita,nak didampingi selalu..jgn slhkn saya seratus peratus..mlm nih gaduh lagi..fine,dia marah macam singa..kali kedua kot eh kali ketiga la dia marah..tapi kali ni sangat teruk..kalau dulu,dia marah,ada lagi dia pujuk balik..tapi kali nih,oh tidak..jangan harap la ...terus sepi seribu bahasaa..ye la..siapa tahan dengan sikap saya...sensitif kuasa 17 kot..suka sangat nk merajuk..lambat sikit reply,merajuk..gilaaa...siapa tahannn..batu kalau dititik air,lama lama pun hancur gak..ni kan lagi manusia..

ya..saya akui saya banyak kelemahan..sangattt banyak!!! saya childish..suma benda kalau saya nak,saya mesti dapatkan..pastu saya kuat marah dan merajuk..walaupun sy senang dipujuk,lama2 org akan bosan jugak..pastu saya kerap jatuh sakit..saya ada macam2 segala jenis penyakit...jadi setiap kali sakit saya dtg menyerang,emosi sy akan terganggu..jadi tanpa sengaja,sy akan biaskan kpada org sekeliling :( maaf..bukan saya pinta dirundung banyak penyakit..lagi satu,kalau saya depressed,saya cenderung untuk mencederakan diri sendiri..oh jgn bimbang,,saya tdak seteruk dulu.. XD ..


nak type surat ni pun saya tengah tahan kesakitan d perut..dem..mcm bongok je kan bunyik.tapi itulah saya...sentiasa sakit..jadi sebab tu la saya nmpak manja dgn semua org..mana tau hidup sy tak lama kn ;) jadi depan org saya suka senyum..tapi kesian,sy selalu marah2 dia...dia tak bersalah..serius dia langsung tak bersalah! cuma saya je yg bermasalah dlm persahabatan ini sobsob...malam ni dia langsung tak pujuk balik..ye la,bukan salah dia buat apa dia nak pujuk kn..mungkin dia dah penat kot beralah dengan saya..mungkin dia dah penat kot dimarah saya..mungkin dia dah penat kot melayan rajuk saya yg tak sudah2..mungkin dia dah penat kot nak baca msg saya 24 jam..mungkin dia dah fed up kot d marah tanpa sebab..fine,saya tak salahkan dia kerana penat terhadap saya..sebab ini semua salah SAYA!..

susah kan nak cari lelaki yg amat baik mcm dia..tapi saya sia siakan kehadiran dia..T__T ..ya dia amat baik..dia amat penyabar..malangnya dia rugi krana berjumpa dgn saya yg banyak sakiti dia...maafkan saya :(

**Ustaz, kenape ye hati perempuan ni kadang² tiba² je rasa sedih tanpa sebab. Ada orang
kata syaitan yang ganggu!. Ada petua tak untuk elakkan hati kita ni
sedih? kadang² bila bangun pagi rasa sedih, kadang² rasa macam rindu
...
tapi tak tau rindu pada siapa!.

Answer from Ustaz Azhar Idrus ; PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG
HALUS, HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR!. :)





p/s : entry ni takde kaitan dengan yg hidup dan mati..jika ada persamaan,mungkin ia hanya satu kebetulan  :')

1 comment: