Wednesday, August 24, 2011

Nenek ku sakit

Assalamualaikum..24 ramadhan la hari ni ^^ tak lama lagi eid suda kan ~

Haishhh penatnya...kelmarin balik jam 1 pagi sebab main dgn kawan2 yg tersayang..cewahh..sila terharu nak oii..disebabkan kepenatan yg amat dan line internet amat menyeksa jiwa, 3 entries telah tertangguh..huhu..nanti la kite update..hari ni bangun lewat,huhu...tak sengaja ba..bangun2 je ayah cakap ambil turn jaga nenek d Timberland Medical Centre..oh ya,kalau family sakit,ni la medical cntre yg akan kami pergi..saya rasa dua kali dah kot ditahan d timberland..haha...tentulah sakit kan..

Oh ya semalam nenek saya sebelah ayah kena bedah...ada masalah dgn rahim aka sarung peranakan..apa tu...kesiann..huhu...dia tinggal kat kapit..datuk sebelah ayah pun sakit..lumpuh..nenek la yg jaga..jadi dah tengah hari,saya dan kakak pun berkemas dan singgah ke sekolah dulu ambil adik pastu terus ke timberland..saya sempat bawak lappy dan broadband..haha...nak jaga myshops kunun..tapi jatuh bankrap dah.uwaaa.

sampai je kat sana,ayah pun balik dan kitorang tukar shift.ahaha...nenek rehat2 je..tapi masih sakit.ye la effect bius dah hilang kan...nenek cakap lagi sakittt dari sakit beranak :( kesian nenek..kitorang pun duduk diam je la..nasib ditempatkan kat bilik satu org.senang ckit nak buat hal..haha..ada toilet,ada tv..takyah share dgn org ^^ pastu tgk nenek macam kesakitan je..panggil la nurse dan nenek pun d inject...lepas nenek tidur,saya dan kakak pun balik..semoga nenek cepat sembuh.kesian tengok nenek sakit ;(


yg ni mlm td..uncle n adik abg

sempatttt -,-''

nenek tidur..sakit habis suda kesan bius :(

doakan nenek saya ya ^^




*doakan nenek saya ye..terima kasih ^^
*dapat tgk kerja nurse..ehehe
*nak raya dah kan ^^


No comments:

Post a Comment