Thursday, April 28, 2011

perancangan habis matriks..huhu.. ^^

assalamualaikum ...
matriks dah abis,bererti aku akan menghadapi hari hari yg agak boring..huhu..boring?? tak sgt kot.paling2 pun tak jumpa kawan and takde kerja umah yg nak dibuat..eleh,time ada kerja umag dulu aku rajin sangat ke??macam tak..hehe..buat ikut mood jew..apa apa pun,akan ada hari yang agak boring bila berada di rumah..mengadap tv,lappy,dinding..apa gi??err peti sejuk kerusi.muka mak ko yg mengharap ko masak..argghh tidak..! aku tak suka dipaksa..aku lebih suka wat kerja tanpa paksaan..cheyy..hehe..baru la ikhlas kata orang tua..elehh cakap je aku ni malas kannn..senang cerita..^^,

antara agenda yang akan aku buat bagi mengisi cuti yang memang agak panjang ini..ya amat panjang,kerana time zaman sekolah dulu tak pernah pun cuti sampai 3 4 bulan..kering la weii aku d rumah ni..apa lagi..seronok la lemak2 nak bermastautin d segala ceruk yang ada di badan badan ku ini..uwaaaa!!!! takleh jadi ni..kita kena banteras sedaya upaya..muahahahhaahha!!!

ini list aku yang tak seberapa panjang bagi mengisi ruang waktu yang masih ada :
  • makan sepuas hati!! .....bukan la aku tak cukup makan time dok kolej tp..esehh..kena jaga la kan..g pun,bukan semua makanan yang aku teringin nak makan ada dijual atau terdapat di sana..contohnya, butter chicken rice,,,,eeeeee  aku takpernah g jumpe benda ni kat sana!! uwaaa..nak nangis ah 
  • kuruskan badan dan turunkan berat badan.....hahaha macam tak ngam je kan perkara number satu dan number dua ni..alaaaa,dah makan tau2 la nak kuruskan balek..ko gila nak biarkan aku jadik belon..alamat tak kahwin la aku nanti yang oii..sekarang sume lelaki choosy, nak kat perempuan yang kurus ala ala snsd tu...arghhh...sekarang berat aku 48kg...jadik,ia mesti diturunkan kepada paling2 pun 44kg..heheheheheh ^^
  • nak cari kerja.......walaupun aku rasa benda ni agak tipis aku nak dapatkan..aku tak kisah.tetap gak nak masukkan..hihi..tu la,parents macam tak kasi je aku nak carik kerja..aku nak duet sendiri!! huhuhu..aku nak rasa kepenatan carik duet sendiri..at least nanti tak la malu sangat bila orang tanya..ko hari tu cuti wat apa ekk? aku jawab dgn sedig,buat lemak je yang..huhu..malu laa kan
  • hilangkan segala penceroboh di muka aku...ko faham dakk apa tu??? ok2...miss pimple laa..time study mesti banyak je diorang ni berpuak buat kolony bagai di muka aku..huh!! jaga ko...aku dok rumah,aku pakat nak halau korang secara radikal..padan muka!
  • belajar masak!! ......yes i mean it for this time!! kalau dulu cakap je lebih tapi sekarang aku insaf..aku nak belajar masak...malu la umur aku 20 tahun dalam beberapa hari lagi tapi maseh tak reti masak secara proper..bukan la tak reti masak terus...tau aku...just tak confident tau...jadik,aku nak belajar masak dan bule la aku bangga sikit..hahahah..
  • nak drive secara proper dan terus menerus.......aku jeles giler adik aku bule drive mana2 dia nak sedangkan aku duluan yang dapat lesen....ini tak adill...aku pun kene gak driving..heheh...tapi before tu aku kne renew dulu lesen..hihi ^^
  • habiskan segala korean movie and drama yang aku ambik time study!! hehee..ini masanya untuk mengkhatamkan segala muvi itu..hehe..tanpa rasa bersalah dan takperlu lagi bingung untuk bangun lewat untuk pergi ke kelas keeseokan harinya...hahahaha
tu je kot yang aku dapat list for time being...entah lupa dah ..ala aku bukan disiplin sangat pun..buat ni,lupa benda lain..buat benda lain,lupa benda ni..hehehe..nasib bek ada orang yang tolong ingatkan..hehee

till then,,,,,,,,papai!! ^^,


aku rindu classmate aku....H2T13...huhu

No comments:

Post a Comment